Kundtjänst
Vi strävar efter att alltid hjälpa dig på bästa sätt
Allmänna frågor
FAQ
Innan en produkt hamnar i vårt produktsortiment utför vi tester på flera produktexemplar. Vi testar bland annat prestanda, uthållighet och funktion. Alla våra produkter har nödvändiga certifikat tex CE, RoHS och FCC. Vi kvalitetssäkrar våra leverantörer enligt interna och externa standarder och ställer strikta krav på deras arbete.
Utöver reklamaitonsrätten lämnar Mobbi även 12 månaders garanti på alla produkter.
Vi jobbar ständigt med att uppdatera produktsortimentet baserat på vad som är nytt, trendigt och populärt på marknaden. Detta gör vi genom statistiska marknadsanalyser och datadrivna metoder.
Frågor kring din leverans eller beställning
Order & Logistik
Det tar mellan 1-3 arbetsdagar innan du har din order levererad om inte annat anges.
Efter bekräftad order kommer vi att skicka dig ett uppföljningsmail med spårningsinformation när din beställning har skickats från vårt lager.
För tillfället finns det möjlighet att beställa våra produkter inom Sverige. Inom en snar framtid kommer vi öppna dörrarna för hela Norden.
Har du beställt två eller fler produkter, paketerar vi dessa i ett större paket.
Leveranstiden är 1 – 3 arbetsdagar efter mottagen order.
Har du frågor gällande din betalning, då ska du kontakta mobbi support team via kundservice@mobbi.se och ange ditt order nummer som rubrik.
Vi tillhandahåller följande betalmetoder; Klarna, Swish och Kortbetalning. Du väljer betalsätt i kassan. Med Klarna kan du betala din order via faktura.
All överföring av kort information är krypterad med SSL-Secure Socket Layer-128 bitars kryptering, där inga betaluppgifter är tillgängliga för butiken vilket innebär att alla betalningar som genomförs via www.mobbi.se är säkra.
Missnöjd eller vill byta din produkt
Retur & Byten
Du kan ställa alla dina frågor eller funderingar till våran kundtjänst via mail till kundservice@mobbi.se eller via kontaktformuläret nedan.
- För att registrera en retur- eller reklamationsförfrågan mejlar du till kundservice@mobbi.se
- I ämnesfältet anger du om det gäller RETUR eller REKLAMATION följt av ditt ordernr. Se exempel (RETUR / 12345) Ordernummer hittar du i din orderbekräftelse.
- Beskriv ditt ärende,
- Bifoga kvitto/ orderbekräftelse.
- För att snabba på retur/reklamationshanteringen kan du bifoga en bild av aktuell skada/reklamationsorsak (gäller endast reklamationer)
- För att registrera en retur- eller reklamationsförfrågan mejlar du till kundservice@mobbi.se
- I ämnesfältet anger du om det gäller RETUR eller REKLAMATION följt av ditt ordernr. Se exempel (RETUR / 12345) Ordernr hittar du i din orderbekräftelse.
- Beskriv ditt ärende,
- Bifoga kvitto/ orderbekräftelse.
- För att snabba på retur/reklamationshanteringen kan du bifoga en bild av aktuell skada/reklamationsorsak (gäller endast reklamationer)
- För att registrera en retur- eller reklamationsförfrågan mejlar du till kundservice@mobbi.se
- I ämnesfältet anger du om det gäller RETUR eller REKLAMATION följt av ditt ordernr. Se exempel (RETUR / 12345) Ordernr hittar du i din orderbekräftelse.
- Beskriv ditt ärende,
- Bifoga kvitto/ orderbekräftelse.
- För att snabba på retur/reklamationshanteringen kan du bifoga en bild av aktuell skada/reklamationsorsak (gäller endast reklamationer)