Gratis frakt  | 12 mån Garanti | Klarna

Kundtjänst

Vi strävar efter att alltid hjälpa dig på bästa sätt

Allmänna frågor

FAQ

Innan en produkt hamnar i vårt produktsortiment utför vi tester på flera produktexemplar. Vi testar bland annat prestanda, uthållighet och funktion. Alla våra produkter har nödvändiga certifikat tex CE, RoHS och FCC. Vi kvalitetssäkrar våra leverantörer enligt interna och externa standarder och ställer strikta krav på deras arbete. 

Utöver reklamaitonsrätten lämnar Mobbi även 12 månaders garanti på alla produkter.

Vi jobbar ständigt med att uppdatera produktsortimentet baserat på vad som är nytt, trendigt och populärt på marknaden. Detta gör vi genom statistiska marknadsanalyser och datadrivna metoder. 

Ja vi har 60 dagars öppet köp på alla våra produkter, läs mer om detta under våra köpvillkor

Frågor kring din leverans eller beställning

Order & Logistik

Det tar mellan 1-3 arbetsdagar innan du har din order levererad om inte annat anges.

Efter bekräftad order kommer vi att skicka dig ett  uppföljningsmail med spårningsinformation när din beställning har skickats från vårt lager.

Vi skickar en orderbekräftelse till dig automatiskt till e-postadressen du angav när du la din beställning.
Om du inte har mottagit din orderbekräftelse, vänligen titta efter orderbekräftelsen i din skräppost. Om din orderbekräftelse inte finns i din skräppost vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig och försäkrar att din order har kommit fram: kundservice@mobbi.se

För tillfället finns det möjlighet att beställa våra produkter inom Sverige. Inom en snar framtid kommer vi öppna dörrarna för hela Norden.

Har du beställt två eller fler produkter, paketerar vi dessa i ett större paket.

Leveranstiden är  1 – 3 arbetsdagar efter mottagen order.

Har du frågor gällande din betalning, då ska du kontakta mobbi support team via kundservice@mobbi.se och ange ditt order nummer som rubrik.

Vi tillhandahåller följande betalmetoder; Klarna, Swish och Kortbetalning. Du väljer betalsätt i kassan. Med Klarna kan du betala din order via faktura.

All  överföring av kort information är krypterad med SSL-Secure Socket Layer-128 bitars kryptering, där inga betaluppgifter är tillgängliga för butiken vilket innebär att alla betalningar som genomförs via mobbi.se är säkra. 

Missnöjd eller vill byta din produkt

Retur & Byten

Du kan ställa alla dina frågor eller funderingar till våran kundtjänst via mail till kundservice@mobbi.se eller via kontaktformuläret nedan.

Om du har ångrat ditt köp, har du 60 dagars öppet köp.

  1. För att registrera en retur- eller reklamationsförfrågan mejlar du till
    kundservice@mobbi.se
  2. I ämnesfältet anger du om det gäller RETUR eller REKLAMATION
    följt av ditt ordernr. Se exempel (RETUR / 12345)
    Ordernummer hittar du i din orderbekräftelse.
  3. Beskriv ditt ärende,
  4. Bifoga kvitto/ orderbekräftelse.
  5. För att snabba på retur/reklamationshanteringen kan du bifoga en bild av aktuell skada/reklamationsorsak (gäller endast reklamationer)

Du kan läsa mer om retur och reklamation under köpvillkor.

Skulle du mot all förmodan få hem felaktig produkt, kan du enkelt kontakta våran kundtjänst, kundservice@mobbi.se. och hänvisa till ditt ordernummer. Följ instruktionerna nedan:

  1. För att registrera en retur- eller reklamationsförfrågan mejlar du till
    kundservice@mobbi.se
  2. I ämnesfältet anger du om det gäller RETUR eller REKLAMATION
    följt av ditt ordernr. Se exempel (RETUR / 12345)
    Ordernr hittar du i din orderbekräftelse.
  3. Beskriv ditt ärende,
  4. Bifoga kvitto/ orderbekräftelse.
  5. För att snabba på retur/reklamationshanteringen kan du bifoga en bild av aktuell skada/reklamationsorsak (gäller endast reklamationer)

Mer information hittar du under köpvillkkor

Skulle din produkt vara defekt eller ej fungerande så har du alltid 1 års garanti. Kontakta mobbi kundservice på kundservice@mobbi.se och följ instruktionerna nedan:

  1. För att registrera en retur- eller reklamationsförfrågan mejlar du till
    kundservice@mobbi.se
  2. I ämnesfältet anger du om det gäller RETUR eller REKLAMATION
    följt av ditt ordernr. Se exempel (RETUR / 12345)
    Ordernr hittar du i din orderbekräftelse.
  3. Beskriv ditt ärende,
  4. Bifoga kvitto/ orderbekräftelse.
  5. För att snabba på retur/reklamationshanteringen kan du bifoga en bild av aktuell skada/reklamationsorsak (gäller endast reklamationer)

Mer information hittar du under köpvillkor